Tehnologija i digitalni marketing

Zavirite u jedan dio svijeta digitalnog marketinga i upoznajte Zrinku

Digitalni marketing izrazito je širok pojam, no ono što je većini poznato je to da je sve popularniji. Većina brendova svoj marketing kreće više usmjeravati digitalnome i polako se odmiče od tradicionalnog, a neki su se već u potpunosti počeli oslanjati na njega. Porast popularnosti društvenih mreža je upravo to i potaknuo, a kako bismo vam bolje približili ovaj pojam, odlučili smo vam predstaviti Zrinku iz čijih objava na Instagramu možete primijetiti da gaji veliku ljubav i strast prema ovome području. Zrinka nesebično dijeli svoje savjete, a neke od njih pripremila je i za vas! Da ne duljimo, saznajte detaljnije u nastavku.

1. Kako je došlo do ”digitalnog nereda”, tj. kada ste se počeli zanimati za digitalni marketing?

Ja sam zapravo krenula sa profilom na kojem sam planirala pisati samo recenzije, no što je više vremena prolazilo sve više sam samu sebe hvatala kako gledam neki profil i analiziram ga. Shvatila sam da mi je to baš zadovoljstvo raditi. Tada su lagano krenule i suradnje sa brendovima u smislu PR paketa i tu sam se isto hvatala kako gledam neke profile i opet analiziram. To mi je bio znak u kojem smjeru moram ići i evo sad sam tu, imam puno planova i ciljeva koje želim postići i veselim se svakome od njih.

2. Koje trikove ili savjete biste izdvojili kao najbitnije na društvenim mrežama?

Obzirom da sam najviše fokusirana na prodaju i savjete o istoj, savjet koji bih dala svim prodajnim profilima je da paze na to da dobro predstave prodaju. Tu najviše mislim na opis profila i opis objava. U opisu profila treba napisati kome i kako pomažete, unijeti malo emocije, nečega zanimljivog zbog čega će ljudi nastaviti gledati profil.
Što se tiče opisa objava, većina biznisa ističe karakteristike proizvoda, a to je pogrešno. Treba isticati benefite. U nastavku je slikoviti prikaz jednog primjera:

3. Kada biste mogli izdvojiti samo jednu aplikaciju prilikom kreiranja objava koja bi to bila i zašto?

Definitivno Canva, to je aplikacija koja nudi veliki broj mogućnosti, a poprilično je jednostavna. Postoji free i pro verzija, ja koristim pro, ali i sa free verzijom se može puno toga napraviti. Sve što vidite na mom profilu na Instagramu je rađeno u Canvi.

4. Smatrate li da bi u današnje vrijeme fokus na promociju proizvoda i usluga trebao biti isključivo putem društvenih mreža ili bi se brendovi trebali koristiti i tradicionalnijim metodama poput plakata ili slično?

Sve zapravo ovisi o vrsti profila te nisu društvene mreže najbolja opcija za svaku vrstu biznisa. Međutim, definitivno smatram da se preko društvenih mreža može napraviti lijepa priča i dobra prodaja ako se radi na pravi način. Isto tako mislim da društvene mreže ne bi trebale biti jedini izvor prodaje te bi svi ozbiljni biznisi trebali imati i svoj web shop, newsletter i slično. Nikako se fokusirati samo na društvene mreže.

5. Što biste poručili osobama koje se žele upustiti u istraživanje svijeta digitalnog marketinga?

Poručila bih im da budu svoji, autentični, da pruže nešto drugačije od svih profila koji se bave digitalnim marketingom. Poručila bih im i da se ne boje da je netko boljih od njih, da ne znaju dovoljno… Samo krenite i ne odustajte dok ne dođete do cilja.

6. Postoje li po vašem mišljenju negativne strane Instagram marketinga?

Kao negativnu stranu Instagram marketinga bih istaknula to što su svi profili pod vlasništvom Instagrama i nikad ne znamo što se može dogoditi. Upravo zbog toga bih se nadovezala na 4. pitanje, odnosno odgovor; vrlo je važno imati još neku platformu osim Instagrama, to može biti web stranica ili slično, tj. nešto što će biti baš u vašem vlasništvu. I web shop i newsletter se mogu odlično iskoristiti za stvoriti zajednicu i pružiti publici vrijedan sadržaj. Također, od negativnih strana bih još istaknula što ljudi očekuju da ste im dostupni 24 sata dnevno u porukama, pitaju pitanja za koja trebaju izdvojiti dosta vremena da im se pruži konkretan odgovor. Iako uvijek odgovorim i pomognem, neki idu toliko daleko da u ponoć očekuju detaljan odgovor na pitanje kako poboljšati prodaju, kao da je to nešto što se može riješiti u dvije minute jednim odgovorom na poruku.

Autorica: Zrinka

Ukoliko želite više istražiti jedan dio digitalnog marketinga ili poboljšati prodaju, svakako bismo vas potaknuli da posjetite Zrinkin profil na Instagramu jer smo sigurni da ćete dobiti odgovore na sva pitanja! Osim toga, nemojte zaboraviti posjetiti i Medu jer i on tu da vam pomogne da poboljšate prodaju i predstavite svoje proizvode i/ili usluge na malo drugačiji način. Sretno u istraživanju!

MOGLO BI VAS ZANIMATI

JOŠ DOBRIH PONUDA...